1. Lana burutzeko
aurkibidea: hauek dira lanak jaso behar duen oinarrizko
informazioa.
1.1. Kirola deskribatu. Kirolaren ezaugarriak azaldu eta aztertu. Adibide moduan hemen dituzu puntu batzuk erabilgarriak izan daitezkeenak:
a. Barne logika: elementu estrukturalak eta joko ekintza
b. Kirol horretan errendimendua lortzeko behar diren aldagaiak (dimentsioak-mailak) azaldu eta ponderatu
1.2. Kirolaren testuingurua deskribatu. Parte harte behar duzun txapelketarenezaugarri garrantzitsuenak azaldu eta aztertu. Adibide moduan hemen dituzu puntu batzuk erabilgarriak izan daitezkeenak:
a. Parte hartzaile mota: sexua, adina, profilak...
b. Erabiltzen den instalazio mota(-k).
d. Deskribatu txapelketa motak, denboraldiaren iraupena...
e. Deskribatu arerioen ezaugarriak edo txapelketa horretan partehartzen dutenen oinarrizko ezaugarriak.
f. Lagungarriak izan daitzezkeen baliabideak (web-ak, aldizkariak…).
1.3. Aukeratutako errendimendu adierazleak. Informazio bilketa egin behar duzu orain, horretarako aukeratutako adierazleak erabiliz; eta gero jasotako informazioarekin txostena, kirolariari edo entrenatzaileari emateko. Adibide moduan hemen dituzu puntu batzuk erabilgarriak izan daitezkeenak:
a. Zeintzuk eta zergatik.
b. Nola erregistratu, neurtu edo informazioa jaso.
d. Erregistro batzuk egin (kirolari edo talde baten jarraipena, kirolari edo talde bazuen konparaketa).
e. Proposatzen diren analisiak eta emaitzak (konparaketak beste talde edo jokalariekin, ebidentziarekin edo literatura zientifikoa, aurretik kirolaria edo taldeak egin duenarekin...).
f. Oinarrizko txostena burutu.
1.4. Emaitzen aplikazioa (feedback). Azkeneko pausua, errendimenduaren analisia burutu eta gero entrenamenduetara eraman behar duzu, errendimendua hobetzeko. Honekin zizklo berriro azten da, partida edo lehiaketa berriak, erregistro berriak eta interpretazio aplikazio berriak.
a. Txostenaren balorazioa (interpretazioa).
b. Txostenaren ondorioak praktikan jarri: zer, nori, non, zenbat, noiz… (aplikazioa)
2. Lanak ebaluatzeko irizpideak: jarraian, talde lana egiterakoan kontuan izan ditzakezuen
ebaluazio irizpideen zio nagusiak zehaztu dira. Era berean, zuen kideen lanak
ebaluatzeko erabil ditzakezue.
1.1. Kirola deskribatu. Kirolaren ezaugarriak azaldu eta aztertu. Adibide moduan hemen dituzu puntu batzuk erabilgarriak izan daitezkeenak:
a. Barne logika: elementu estrukturalak eta joko ekintza
b. Kirol horretan errendimendua lortzeko behar diren aldagaiak (dimentsioak-mailak) azaldu eta ponderatu
1.2. Kirolaren testuingurua deskribatu. Parte harte behar duzun txapelketarenezaugarri garrantzitsuenak azaldu eta aztertu. Adibide moduan hemen dituzu puntu batzuk erabilgarriak izan daitezkeenak:
a. Parte hartzaile mota: sexua, adina, profilak...
b. Erabiltzen den instalazio mota(-k).
d. Deskribatu txapelketa motak, denboraldiaren iraupena...
e. Deskribatu arerioen ezaugarriak edo txapelketa horretan partehartzen dutenen oinarrizko ezaugarriak.
f. Lagungarriak izan daitzezkeen baliabideak (web-ak, aldizkariak…).
1.3. Aukeratutako errendimendu adierazleak. Informazio bilketa egin behar duzu orain, horretarako aukeratutako adierazleak erabiliz; eta gero jasotako informazioarekin txostena, kirolariari edo entrenatzaileari emateko. Adibide moduan hemen dituzu puntu batzuk erabilgarriak izan daitezkeenak:
a. Zeintzuk eta zergatik.
b. Nola erregistratu, neurtu edo informazioa jaso.
d. Erregistro batzuk egin (kirolari edo talde baten jarraipena, kirolari edo talde bazuen konparaketa).
e. Proposatzen diren analisiak eta emaitzak (konparaketak beste talde edo jokalariekin, ebidentziarekin edo literatura zientifikoa, aurretik kirolaria edo taldeak egin duenarekin...).
f. Oinarrizko txostena burutu.
1.4. Emaitzen aplikazioa (feedback). Azkeneko pausua, errendimenduaren analisia burutu eta gero entrenamenduetara eraman behar duzu, errendimendua hobetzeko. Honekin zizklo berriro azten da, partida edo lehiaketa berriak, erregistro berriak eta interpretazio aplikazio berriak.
a. Txostenaren balorazioa (interpretazioa).
b. Txostenaren ondorioak praktikan jarri: zer, nori, non, zenbat, noiz… (aplikazioa)
Egoera
|
Ebaluazio irizpideak
|
|
GAIZKI
Asko
hobetu behar da
|
Ez darabil datuak jasotzeko inolako
informazio-iturririk: artikuluak, liburuak, elkarrizketak, clubetara
egindako bisitak, eskuratutako dokumentuak…
|
|
Garatutako
lanak ez dio erantzuten proposatutako errendimendu analisiari. Utzi
dituzte kirol honekin zer ikusi duten hainbat irizpide garatu gabe.
| ||
Ez dira IKTak erabili: bideoak, audioak, argazkiak,
foroak…
|
||
Blogak ez darrai inolako ordenarik, oso zaila da
eskatutako informazioa aurkitzea.
|
||
Ez dute talde-lanik egin: ez da inolako
ebidentziarik aurkeztu.
|
||
Kopiatu: erreferentzia gaineratu gabeko idatzi
zatiak erabili eta itsatsi dira (aipu gabeko testu zatiak).
|
||
Ortografia akats ugari ditu (300 hitzeko 2 edo 3 baino gehiago)
|
||
NAHIKO
ONGI
Gutxienekoa
gauzatu da, baina hobekuntza handiak behar ditu
|
Informazio-iturri bakarra darabil: artikuluak,
liburuak, elkarrizketak, clubetara
egindako bisitak, eskuratutako
dokumentuak… Batzuetan bibliografia ez dago ongi idatzia.
|
|
Garatutako
lanak erantzuten dio proposatutako errendimendu analisiari, baina sakontasun handirik gabe. Zehaztasun eta argitasun gutxi.
|
||
Bi edo hiru IKT darabiltza. Ez oso landuak. Berauen
garapena didaktikoagoa izatea beharrezkoa da.
|
||
Ordena gutxiko bloga, atal edo irizpide batzuk
aurkitzea ez da erraza.
|
||
Talde lan eskasa: ebidentzia gutxi aurkeztu dira.
|
||
Zenbait testu zatitan lanaren asmoen eta garapenaren
arteko nahaspila ageri da.
|
||
Ortografia akats batzuk ditu (600 hitzeko 2 edo 3)
|
||
OSO
ONGI
Lana
bideratua dago, baina hainbat xehetasun kontuan hartzea falta da
|
Bi informazio-iturri darabiltza: artikuluak,
liburuak, elkarrizketak, clubetara
egindako bisitak, eskuratutako
dokumentuak… Zuzenak ez diren erreferentzia gutxi daude.
|
|
Garatutako
lanak erantzuten dio proposatutako errendimendu analisiari, atal guztiak ikutzen, batzuetan sakontasun handirik
gabe bada ere.
|
||
Hiru IKT edo gehiago darabiltza. Batzuetan berauen
garapena didaktikoagoa izan daiteke.
|
||
Ordenatutako bloga, irizpideak erraz aurkitzen dira,
baina formatuari edo edukiei dagozkien hainbat xehetasun ez dira gehiegi
zaindu.
|
||
Talde lana izan da: nahikoa ebidentzia aurkeztu dira.
|
||
Hizkuntza zuzena, baina batzuetan ez hain
erakargarria. Idazkera mota ezberdinak antzeman dira, bateratu gabea,
aberastasun handiagoko testua lor daiteke.
|
||
Ia ez da ortografia akatsik aurkitu.
|
||
BIKAINA
Zorionak
|
Hiru informazio-iturri edo gehiago darabiltza: artikuluak,
liburuak, elkarrizketak, clubetara
egindako bisitak, eskuratutako
dokumentuak… Erreferentzia guztiak zuzenak dira.
|
|
Garatutako
lanak erantzuten dio proposatutako errendimendu analisiari eta sakontasunean. Esteka ezberdinen bidez bestelako
informazioa gaineratu da.
|
||
Hiru IKT edo gehiago darabiltza eta sortutako
materiala oso didaktikoa da.
|
||
Ordenatutako bloga, irizpideak oso erraz aurkitzen
dira. Xehetasun mota guztiak zaindu dira.
|
||
Talde lana izan da: nahikoa ebidentzia aurkeztu dira.
|
||
Hizkuntzaren aberastasuna bikaina da, idatzia oso
erakargarria eta bateratua.
|
||
Ez du inolako ortografia akatsik.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario