Talde lana
Taldean
gauzatu beharreko lan honek ikasgaiko nota osoaren %60ko balioa izango du, hau
da, 6 puntukoa. Lana gauzatzeko teknologia berriak erabili beharko dira, horien
artean, bloga. Gainera klasekidekin kolaborazioan burutuko da.
Lana 3 pertsonez (gehienez) osatutako taldeetan egin behar da eta irakasleak
proposatutako kirol baten inguruko errendimenduko analisia ahalik eta eraginkorren
erantzun behar zaio (efikazia). Talde bakoitzak idatzizko dokumentu bat (bloga) eta
aurkezpen bat sortu beharko ditu. Bloga kurtso bukaeran eskegi beharko da (irakasleari link-a bidali eta gero), data hau izanez apirilak 30. Bestetik, aurkezpena bi zati izango ditu: a) data honetan martxoak 11, taldeak aurkeztuko du zein den landuko duen kirola, zeintzuk ezaugarriak (testuingurua) eta ondorioz zer nolako errendimenduko analisia egingo duten, adierazleen proposamenak bertan daudela (hasierako habiapuntua besterik ez, baina horretarako ikerlan bilaketa burutua egon behar da); b) azkeneko eskoletan, data hauetan - maiatzak 6 eta 7, talde bakoitzak lortutako emaitzak azalduko ditu bloga erabiliz.
Bai idatzizko (bloga bera izango da) eta bai aurkezpenean, ondorengo ezaugarriak kontuan hartu behar
dira:
Idatzizko dokumentua
|
Aurkezpena
|
Ez dago gehienezko hitz kopururik
|
10' minuto
iraupena
|
Argazkiak eta bideoak erabil daitezke. Gomendagarria da zuek ateratakoak
izatea.
|
Teknologia berrien erabilpena baloratuko da.
|
Beste egileen artikuluak, argazkiak, bideoak edo antzerako edukiak
gaineratuz gero, hauen esteka bakarrik jarri ahal izango duzue.
|
Zuek sortutako bideoren bat edo batzuk grabatuz gero, gogoratu iraupena
ezin dela oso luzea izan artxiboak hartzen duen 'pisua' dela eta ezin izango
duzuelako igo blogera.
|
Data epeak
|
|
Bloga zintzilikatu:
apirilak 30 |
ideiaren aurkezpena:
martxoak 11 |
Blogak ebaluatu:
maiatzaren 5etik-9ra |
Lanaren aurkezpena:
maiatzak 6 eta 7 |
Talde
bakoitzak, lana amaitu ostean, horretarako sortutako blogean zintzilikatu
beharko du. Idatzizko
dokumentua ‘post’ moduan zintzilikatuko da, dagozkion estekak gaineratuz
(artikuluak, argazkiak, besteen bideoak…), eta bideoren bat sortzen baduzue,
bestelako plataformaren bat (Youtube…) erabiliz sarean jarri eta bertara
iristeko esteka gaineratu beharko duzue.
Lanaren
ebaluazio irizpideak beste dokumentu batean gaineratu dira (ikus ebaluazio
irizpideak dokumentua).
Lanaren kalifikazioari dagokionez,
irakaslearen ebaluazioaren (%50a) eta ikasleen koebaluazioen (%50a) arteko
batez bestekoa izango da, beraz, bien ardura izango da lanak ebaluatzea. Batez bestekoa egiteko, bi zatiak
(irakaslea eta ikasleak) gutxieneko notarekin gainditu beharko dira.
Lehenengo aldian ikasle talderen batek ez badu lana gainditzen, hurrengo
deialdirako irakasleak ebaluatu eta kalifikatuko du.
Ikasle talderen
baten lana ez badu beste ikasle batek ebaluatzen (inork ez badu lan hori
ebaluatzea hautatu), irakaslearen nota %100a izango da.
Koebaluazioa
Koebaluazioa
talde lanari lotua dago. Ikasle bakoitzak (bakarkako lana) beste kideek
egindako 2 lanak zuzendu behar dituzte. Ebaluazioa
gauzatzeko, ebaluazio irizpideetan zehaztutakoari jarraitu behar zaio.
Ebaluazio hauek iruzkin moduan (cometarios)
zintzilikatuko dira blogean (lan hori gauzatu duenaren blogean). Ebaluazioa
modu horretan egitearen arrazoiak gaineratu behar dira (justifikatu) eta horrez
gain, 0tik 10erako nota bat jarriko zaio lanari (zuen izen-abizenekin sinatuz).
Lau ebaluazio iruzkinak eta dagokien
nota 2014ko MAIATZAren 9rako sartu beharko dira. Data hori gainditzean,
ezin izango da inolako ebaluazio iruzkinik gaineratu. Iruzkinak gaineratzen
dituenari (egokitasunez eta arrazoituz egindako iruzkinak) gainditutzat emango
zaio zati hori. Gaineratzen ez dituenak berriz, ez du zati hori gaindituko eta
hurrengo deialdian errekuperatu beharko du atala.
No hay comentarios:
Publicar un comentario